آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

5ماهگی...(120روزگی)

1392/4/17 17:11
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم..پارسیا مامانی..5ماهگی مبارک عزیزه دلم...

 

 

 

امروز29/بهمن/ماه 4ماهگی تموم شد یعنی 120روزه شدی و وارد 5ماهگی...

صبح رفتیم مرکز بهداشت برای واکسن 4ماهگی و قطره فلج اطفال...

وقتی واکسن زدی گریه کردی ..جیغ زدی..قربون اشکای خوشکلت برم...

چند ساعت گذشت و تب کردی..منم هر 4ساعت قطره میدم تا تب قطع بشه عزیزکم

وزن:7/600.....قد:66...دور سر:42....

فدای قد و بالای بلندت بشم پسرم...ماشالا..ماشالا...

پسرم بدنت داغ داغ چه کار کنم نگرانم حوله خیس میکنم با آب سرد میزنم روی صورتت و دست و پاهات ولی از اونجایکه از آب سرد بدت میاد جیغ میزنی . تکون میخوری و غر غر میکنی..

تا صبح یک ساعت به یک ساعت بیدار میشدم و تب تو چک میکردم..تا صبح کم و بیش تب داشتی به خاطر قطره گیج گیج شدی حتی برا شیر خوردن حال نداری بلند بشی خودم بیدارت میکنم و بهت شیر میدم پسره گلم....

 

 

بابا و خاله ندا و عمه پریسا تماس گرفتن و حال گل پسری رو پرسیدن ...

عمه پریسا خیلی دوست داره پسرم و همیشه میگه برا گل پسری اسفند دود کن...

5ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)