آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

بیمارستان و تشکیل پرونده..روز آخر..

1392/3/29 2:17
230 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 28 مهر ماه......Valentine smiley 167Valentine smiley 155Valentine smiley 168

دیشب از دردهای زیادی که داشتم نتونستم بخوابم..نگران این بودم که یهو یه اتفاقی برام نیفته گلکم...

ساعت 5 عصر بیمارستان و تشکیل پرونده...بابا پویا و خاله ندا در حاله انجام دادن کارا و من یواش یواش تو راهرو راه میرم تا برسم به بخش زایمان...

باید آزمایش خون بدم...گفتن امشب بستری بشم ولی قبول نکردم..باید فردا اولوقت اینجا باشم..تو دفتر که نفره 4ام شدم ..کاش زودتر اومده بودم..دلهره دارم..دلم میخواد صبح نفره اول باشم تا زودتر تمام بشه و روی ماه تو رو ببینم عزیزم..

خاله مهشید به دوستاش سفارش کرد تا بیشتر مراقب ما باشن..یه اتاق خصوصی بهمون دادن..تک .تنها..سارا علوی دوست خاله مهشید به بخش زایمان سفترش کرد تا فردا جز اولین عمل ها باشیم..

امیدوارم که پسره صبور و آرومی باشی تا روزای خوبی در کنار هم داشته باشیم...

امشب آخرین شب که من و بابایی دو نفریم ار فردا یه پسره گل بهمون اضافه میشه.

دوست دارم مامانی...نگرانم نگران...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)