آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

روزای حساس..

1392/2/25 0:51
248 بازدید
اشتراک گذاری

١١/مهر/٩١...پسره گلم مامانی زیره دلش درد میکنه..یواش یواش راه میرم..میشینم رو توپ تولد تا شاید تو زودتر بیای تو بغلم..

امشب بابایی میاد پیشمون.. چه خوب تنها نیستیم..خیلی دردام بیشتر شده..

بابا پویا داره دنباله یه اسم قشنگ برا پسرمون میگرده..همش هم به من فشار میاره که اسم چی شد انتخاب کردی...زود باش پسرمون اسم نداره داریم به روزای آخر نزدیک میشیم...

منم که همچنان حساس...البته اسم های پرهام ..پاشا و پارسیا رو با خودم تکرار میکنم تا یکی شون به دلم بشینه..از یه جهتی هم با خودم فکر میکنم که اسمت با مهر شروع بشه یا مهر داشته باشه حالا که قراره تو ماهه مهر به دنیا بیای ..مهراد.. رادمهر..مهرزاد..نمیدونم..سخته..   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)