آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

سرویس خواب پسرم

1392/2/24 14:36
392 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٢٦ شهریور....مامانا خیلی اصرار داره که شما یه سرویس خوابه خوب و قشنگ داشته باشی من و بابایی رفتیم یه مدله قشنگ که اسمش رنگین کمون بود و برای شما سفارش دادیم حالا قرار شد امروز باشون تماس بگیریم که آماده شده یا نه؟؟؟

totalgifs.com ursinhos-carinhosos gif gif 14.gif

سرما خوردم...کسل ام .....حوصله ندارم....بابا پویا هم نیست..من و پسرم تنهاییم...دلمون برا بابایی تنگ شده...داریم درس میخونیم...خدایا به یادم باش.Valentine smiley 159 

پسره گلم:دلم گرفته....خسته شدم از تنهایی...همیشه تنهام...دوست دارم بابایی باشه ولی نیست...کاش خاله ندا بود..هرچی بش میگم بیا میگه دانشگاه کلاس دارم...

 

 

عصر تماس گرفتم برا تخت شما ولی گفت آماده نشده عزیزکم...تا فردا قرارشده خودشون تماس بگیرن...

دوست دارم عزیزم...توهم دعا کن همه چیز خوب پیش بره برامون....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)