آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

بدون عنوان

1392/2/23 17:19
183 بازدید
اشتراک گذاری

٣٥ هفنه و یک روزه شدی پسره عزیزم......   شکلک های رمیــ ـنآ 

روزا دارن سپری میشن و من نگران اومدن تو و اوضاع و شرایط زندگیمون و امتحانم هستم ..دارم درس میخونم..خیلی دوست دارم موفق بشم و هرسه تامون خوشحال بشیم تا تو هم آینده خوبی داشته باشی عزیزکم.....

بابایی صبح زود رفت آبادان و من اومدم خونه بابا حاجی تا تنها نباشم چون هفته های آخر خیلی مهمه برای مادر و جنین.....امروز عصر باید بریم ورزش عزیزه دلم...25/6/91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهساجون ومحمدمعین جون
24 اردیبهشت 92 22:50
سلام مامانی من متوجه نشدم این گل پسری بدنیا اومده یانه تاریخی که تو درباره وبلاگ نوشتی با تاریخ بالای وبتون هم متفاوته بلاخره چی من که گیج شدم


عزیزم..پسرم به دنیا اومده..مهر 91..دارم خاطرات تو براش مینویسم..اگه به متن ثابت وبلاگ توجه کنی نوشتم..