آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

شناسنامه

1392/4/4 23:51
271 بازدید
اشتراک گذاری

٨آبان 91..بالاخره بعد از 9ماه انتظار و سختی و تلاش مامانی میخواد بره واسه پسرش شناسنامه بگیره و اسم انتخاب شده رو ثبت کنه....

به خاطره شرایط شغلی بابایی من باید تنها برم برای گرفتن شناسنامه عزیزم...

امروز دیگه اسم پسرم 100درصد انتخاب شده و مورد علاقه مامان و بابا هست..

امیدوارم و آرزو دارم که خودت هم دوستش داشته باشی و بپسندی...

مامور ثبت احوال ازم پرسید نام نوزاد: منم گفتم پارسیا......

اولین اسم توی ردیف پ سایت ثبت احوال....

چاپ شد توی شناسنامه سبز رنگ و خوشکل کنار اسم مادر و پدر...

بعدش هم توی شناسنامه من و بابایی جای خالی فرزند پر شد..

یه گل پسر به نام پارسیا...دوست داریم...

 

 

 شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

علي خوشتيپ
5 تیر 92 0:01
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
mamane m@ni
5 تیر 92 0:29
maman parsia
16 تیر 92 13:14
Salam..be pesar manam ba kod..369 raay bedid..mamnoon misham....