آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

تعین تاریخ سزارین...24/مهر/91

1392/3/29 1:00
433 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ها دارن پسرم و آماده میکنن تا به مامانش هدیه بدن...(٣٩ هفته و ٤ روز)تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام پسرم..خوبی گلکم..امروز دوباره رفتیم مطب دکتر برای معاینه وتعیین تاریخ زایمان با نظره دکتر..

خانم دکتر گفت:همه چیز علیه و نی نی مون یه تکون کوچیک خورده...ولی ممکنه برای به دنیا اومدن بامون همکاری نکنه چون لگن کوچیک و سفته و ممکنه تا روز زایمان طبیعی مشکل ساز بشه و ما بیشتر سلامت جنین برامون مهمه تا نوع و شرایط زایمان.به هرحال انتخاب با خودتونه ومن نمیتونم اصرار به سزارین کنم فقط شرایط و توضیح میدم..

نمیدونم په کار کنم تو بلاتکلیفی موندم مامانا میگه سزارین بهتره..درد طبیعی سخته و ممکنه برای نی نی بد بشه..بابا پویا هم نیست باش تماس گرفتم میگه هرجور صلاح میدونی...

دوباره رفتم پیشه دکتر و ازش خواستم تاریخ سزارین برام مشخص کنه ولی با دودلی..خانم دکتر هم گفت حالا که اینجوره هردو تا نامه رو برات مینویسم..نزدیکترین تاریخ سزارین یک هفته دیگه است چون فقط شنبه ها عمل داره پس تا اون موقعه اگه طبیعی نشد سزارین میکنیم...

شنبه ٩١/٧/٢٩معادل با ٢٠/10/212..

باید کارای بیهوشی و انجام بدم..حالا تاریخ زایمان طبیعی و سزارین طبق اولین سونو یکی شده..شاید تا قبل از این تاریخ دردام شروع بشه و تو بخوای به دنیا بیای...خدایا همراهم باش...

میترسم..میترسم...جرات طبیعی رو از دست دادم..از سزارین هم میترسم و دلهره دارم...بازم دودلی و بلاتکلیفی تو زندگی اومده سراغم..خدایا کمکم کن..

تو به مامانی کمک کن پسرم...دوست دارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)