آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

تصمیم برای زایمان سزارین

1392/3/27 1:24
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسره گله مامانی......

 نگرانم و دلهره دارم...اگه  از اول تصمیم به سزارین گرفته بودم تا الان تو به دنبا اومده بودی و من خودم و برای عمل جراحی آماده کرده بودم ولی الان یکم میترسم..از طرفی هم نگران وضعیت توام پسرم...

استخون درد خیلی بدی دارم..اذیت کننده است..نمیدونم چه کار کنم..لبنیات زیاد میخورم ولی اثری نداره..ورم پاهام که دیگه هیچ..

نگران سزارین ام..بابا پویا بهم گفت زیادفکر نکنم و خودم و اذیت نکنم برم پیشه دکتر و یه تاریخ مشخص کنم..ابن همه تحمل کردم زجر کشیدم..دوست دارم طبیعی باشه..ههههه..بابا میگه شاید پسرمون نمیخواد مامانش اذیت بشه..

اینجوری آخره ماه مهر به دنیا میای دلم نمیخواست آخره ماهی باشی..با با پویا میگه تاریخ تولدت به میلادی باید قشنگ باشه...

به هر حال باید برم پیشه دکتر ببینم چه روزایی بیمارستان هست... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)