آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

روزای حساس مامانی...

1392/3/5 1:04
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسره گلم...عزیزه مامانی..خوبی ؟؟؟ آره ..چون تو دله مامانی خیلی تکون میخوری و بالا و پایین میشی...امروز خیلی بیشتر زیره دلم درد میکنه..احساس بدی دارم..تمام استخون هام درد میکنه..دیشب با روغن کنجد چرب کردم و ماساژ دادم ولی تا صبح از درد نخوابیدم..بابا پویا دوباره رفت ....ولی فردا میاد پیشمون عزیزکم....

بابایی خیلی دوست داره و تو فکره یه اسم قشنگه برا گل پسر...ولی همه چیز و گذاشته به عهده من..منم که هر روز حساس تر از روز قبل میشم..

فعلا این دوتا اسم صدر جدول اند ::: پرهام/پارسیا

دوست دارم با پ شروع بشه مثل اسم بابایی...

جدول اسامی شامل این اسم ها هم میشه:::

آرشام(نیرومند)..ارشیا(شاهان)..کیان(پادشاهان)..کیارش.

هیراد(تازه روی.خوشحال)..یاشار(بسیار عمر کننده)..

پاشاه(شاه)..کسرا(کاخ ها)

حالا به مامانی حق میدی که انتخاب براش سخت باشه و حساس...

totalgifs.com ursinhos-carinhosos gif gif 12.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)