آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

بارداری

1392/2/4 0:02
944 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٣/١٢/ ٩١...باید برم پیشه دکتر پورسیاح......چشمک

نوبت دارم برا نشون دادن آزمایش ام...دکتر و خیلی دوست دارم خانم خیلی محترم و صمیمی ایه هر سوالی داشته باشم میپرسم ازش ...پویا هم باهام اومده ..آزمایش و که نشون میدم دکتر سریع میگه خانم شما بارداری...من به پویا نگاه میکنم..پویا هم میخنده..دکتر سریع دستوره سونو میده...دلم یه جوریه...نمیدونم چرا؟؟

 

خوده دکتر سونوگرافی برام انجام داد...بهم گفت ماشالا نی نی مون ٦هفنه است..مبارک باشه..من گفتم صدای قلبش و میشه گوش بدم؟دکتر گفت الان زوده ولی خدا رو شکر همه چیز عالیه...وای چه حسی داره..از الان تو فکر جنسیت ام...لبخند

ی سری آزمایش اولیه است که باید انجام بدم برای سلامت جنین و مادر..خون..قند..تحمل گلوکز..(١٨/١٢/٩٠)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)