آقا پارسیا..آقا پارسیا..، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پارسیا پادشاه پاییز

اسم کودکم.....

1392/2/23 16:35
295 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم چندتا اسم جدید به ذهنم رسید.....01900000

 

 

پرهام....پاشا.....کیان....کیارش

 

البته عزیزم این چندتا رو با کلی سرچ کردن تو نت و کتاب اسم پیدا کردم...

بابایی که چیری نمیگه...البته کیان... کیا..کیارش ...از نظرات بابا پویا ست با کلی خواهش از طرفه من..آخه میگه هرچی که من دوست دارم انتخاب کنم...

20200000

38days until my due date

 

عزیزکم چند روزیه خیلی تو فکره اسمم...نمیدونم خیلی سخته...اصلا فکر نمیکردم اینقدر سخت باشه...دوست دارم یه اسمی باشه که وقتی بزرگ شدی خودت هم دوستش داشته باشی ....

بابا پویا هرروز که بامن تماس میگیره میگه اسم انتخاب کردی؟؟؟؟؟

وای نمیدونم چه کار کنم...بهم میگه داری به روزای آخر نردیک میشیم زود باش دیگه پسرمون اسم نداره...داره 9ماهه میشه...21/6/91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)